wtorek, 29 września 2009

Pride & Park



W dniach 25-27.09.2009 roku odbyła się w Warszawie konferencja European Pride Organisers Assotiation. Na jej zakończenie odbyła się konferencja, podczas której miano zaprezentować plany przyszłorocznego Europride w Warszawie. Szkoda, że nie było za bardzo komu prezentować, gdyż zainteresowanie konferencją okazało się znikome. Nie mówię nawet o mediach, do których policzenia wystarczyłaby jedna ręka, ale samych warszawiaków oraz warszawianki. Tłumów nie było. Nie dziwi mnie to nawet, gdyż organizatorzy do udziału w konferencji jakoś nie zachęcali. Na informację o tym, że konferencja będzie miała miejsce, natknąć się było trudno. Ale koniec malkontenctwa i narzekania. W sumie po konferencji informacja o Europride 2010 i planach organizatorów związanych z imprezą poszła w eter, a więc konferencja swoją rolę spełniła. Zaintrygowany tym, czego mogę się w przyszłym rok spodziewać zajrzałem na stronę warszawskiego Europride. Nie ukrywam, że byłem miło zaskoczony. Strona działa, są na niej nawet zaprezentowane planowane imprezy… Prezentacja co prawda bardzo enigmatyczna, ale jednak jest. Po prostu szok!!! Cieszy mnie to, że organizatorzy planują w końcu imprezy na wolnym powietrzu. Zapowiedź otwarcia Europride w Łazienkach i pikniku Pride Park brzmi zachęcająco. W planach wymienia się także koncert. Mam nadzieję, że koncert po paradzie nie będzie klubowym eventem, ale imprezą plenerową i ogólnodostępną. Ile z planów zostanie zrealizowanych to już oddzielna kwestia. Nad tym na razie wolę się nie zastanawiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz