niedziela, 4 lipca 2010

Hmmm ?!

Cristiano Ronaldo został ojcem! Tą szczęśliwą informacją podzielił się na na Twitterze:

"- Z wielką radością informuję, że niedawno zostałem ojcem chłopca. Uzgodniłem z matką dziecka, której tożsamość pozostanie informacją poufną, że syn będzie wyłącznie pod moją opieką. Żadne inne informacje nie będą udzielane i proszę, by w pełni uszanowano moje prawo do prywatności (i prywatności dziecka), przynajmniej w kwestii tak osobistej, jak ta." - napisał Ronaldo.

Zaraz, zaraz... Czy ja nie słyszałem już kiedyś czegoś podobnego? Ricky Martin?! Jeśli nawet to tylko moja wyobraźnia, to nie chcę tracić tych złudzeń :)

1 komentarz:

  1. Nie no, jednak w przypadku rickiego pamietamy zdjecia z plaż z chlopcami, w przypadku Krystyny zwykle były to laski :)

    OdpowiedzUsuń