niedziela, 4 lipca 2010

Ramona Rey - Lubię cię

"Lubię cię" Ramony Rey to stanowczo moja muza. Fantastyczna muzyka i świetny tekst. Teraz mogę podziwiać także teledysk. Dla mnie rewelacja. Nie przeszkadza mi nawet zawarta w teledysku reklama Pepsi.



"Już samo dyskutowanie o tym wydaje mi się nienaturalne, bo niby o czym tu dyskutować? Wszyscy wiemy, że należy szanować drugiego człowieka oraz uważam, że każdy ma prawo do kochania kogo chce. Nikt nigdy nie wpajał mi poczucia tolerancji ani nienawiści do jakiejkolwiek odmienności i w związku z tym wszelkie problemy pod tym względem wydają mi się zbyt abstrakcyjne, by je poczuć i zrozumieć. Nie odbieram ludzi na poziomie przynależności narodowościowej, kulturowej, religijnej lub pod względem upodobań seksualnych. Bardziej na poziomie artystycznym i emocjonalnym. Jeśli bliskie jest mi to, co mówią, jak myślą i tworzą, wtedy wywołują moją sympatię i zupełnie nie jest istotne, jakiego koloru mają skórę i w jakiego Boga wierzą. Cenię sobie wolność i uważam, że każdy ma prawo żyć jak chce i kochać kogo chce. Geje to moi najlepsi przyjaciele". - Ramona Rey dla Radia Chicago i magazynu "Polki w Świecie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz