czwartek, 14 kwietnia 2011

Absurd dnia

Sławomir Adamiec, radny PiS w Radomiu, w rozmowie z dziennikarzem:

Czyli rozumiem, że dla pana byłby problem, gdyby dwóch gejów siedziało w restauracji i trzymało się za ręce?

- Dla mnie to jest problem, ja chciałbym wyjść z takiego miejsca i otoczenia. Jeśli ktoś ma tą pewną odmienność, powinien to zachować w sferze intymniej.

Jest pan homofobem?

- Oczywiście, że nie. Staram się tych ludzi zrozumieć.

Równie absurdlane i głupie są komentarze niektórych sposród tych, którzy krytykują Adamca. Z jednej strony krytykują, ale sami intelektem poszczycić się niestety nie mogą. Przykłady:

Teodora Słoń, lekarka, radna Radomian Razem:
Ja nie jestem zwolenniczką tego, by popularyzować homoseksualizm i mam nadzieję, że nie jest to celem tej imprezy. Homoseksualizm to jest pewne zniekształcenie psychiki, ale nie jest to przecież wina tej osoby, tak jak nie jest niczyją winą, że ktoś jest ułomny. Nie jest to jakaś kara za grzechy. To bardzo ważne, by ludzie, zwłaszcza młodzi, wiedzieli coś na temat homoseksualizmu, bo jeśli sami nie mają takich skłonności, to mogą mieć kogoś w rodzinie, czy wśród kolegów. I powinni wiedzieć jak się zachować, żeby nie dokuczać takiej osobie, ale traktować ją normalnie. Według mnie pan Adamiec przechodzi już samego siebie. A czy pan Jezus wyklął kogoś z wiary za to, że jest innej orientacji seksualnej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz